ÚDAJE A VYBAVENIE.
BMW K 1600 GTL.
Nasadnúť, uvoľniť sa a vychutnávať si jazdu: takýmto luxusným spôsobom sa cestuje na motocykli K 1600 GTL. So silným šesťvalcovým radovým motorom dokonca aj mierny záber škrtiacej klapky vyvoláva dojem pôsobivého výkonu. K príjemnému dojmu z ciest prispievajú rôzne detailné riešenia. Maximálny komfort a bezpečnosť sú pri modeli K 1600 GTL štandardom. Tu nájdeš všetky informácie o technických údajoch a štandardnom vybavení.
TECHNICKÉ ÚDAJE
Motor
Typ |
Olejom/vodou chladený štvortaktný radový šesťvalec, dvojitý vačkový hriadeľ v hlave valcov, štyri ventily na valec |
Vŕtanie/zdvih |
72 mm x 67,5 mm |
Zdvihový objem |
1 649 cm³ |
Menovitý výkon |
118 kW (160 k) pri 7 750 ot./min. |
Max. krútiaci moment |
175 Nm pri 5 250 ot./min. |
Kompresný pomer |
12,2 : 1 |
Príprava paliva |
Elektrické vstrekovanie paliva |
Riadenie emisií |
3-cestný katalyzátor s uzavretou slučkou, emisná norma Euro 4 |
Jazdný výkon/spotreba
Maximálna rýchlosť |
Viac ako 200 km/h |
Spotreba podľa WMTC na 100 km |
5,7 l/100km |
Typ paliva |
Bezolovnatý benzín Super, oktánové číslo 95 (RON) |
Elektrický systém
Alternátor |
700 W |
Batéria |
12 V / 19 Ah, bezúdržbová |
Prenos výkonu
Spojka |
Lamelová spojka v olejovom kúpeli |
Prevodovka |
6-stupňová, so šikmým ozubením |
Pohon |
hriadeľový pohon |
Podvozok/brzdy
Rám |
Mostový hliníkový rám s motorom ako nosným prvkom |
Odpruženie vpredu/prvky pruženia |
BMW Motorrad Duolever; centrálna pružiaca jednotka |
Odpruženie vzadu/prvky pruženia |
BMW Motorrad Paralever |
Zdvih pružiny vpredu/vzadu |
115 mm/135 mm |
Rázvor |
1 618 mm |
Závlek |
106,4 mm |
Uhol hlavy riadenia |
62,2° |
Kolesá |
Odlievané hliníkové disky kolies |
Ráfik, predný |
3,50 x 17" |
Ráfik, zadný |
6,00 x 17" |
Pneumatika, predná |
120/70 ZR 17 |
Pneumatika, zadná |
190/55 ZR 17 |
Brzda, predná |
Dvojkotúčová brzda, priemer 320 mm, 4-piestikové pevné strmene |
Brzda, zadná |
Jednokotúčová brzda, priemer 320 mm, dvojpiestikový strmeň |
Systém ABS |
BMW Motorrad Integral ABS (čiastočne integrované) |
Rozmery/hmotnosti
Výška sedadla pri pohotovostnej hmotnosti |
750 mm [Vysoké predné Dvojdielne sedadlo (príslušenstvo): 810/830 mm; Vysoké jednodielne sedadlo (OE): 780 mm] |
Dĺžka vnútornej strany nôh pri pohotovostnej hmotnosti |
1 720 mm [Vysoké predné Dvojdielne sedadlo (príslušenstvo): 1 830/1 870 mm; Vysoké jednodielne sedadlo (OE): 1 770 mm] |
Užitočný objem palivovej nádrže |
26,5 l |
Rezerva |
4,0 l |
Dĺžka |
2 489 mm |
Výška |
1 475 mm |
Šírka (vrátane zrkadiel) |
1 000 mm |
Pohotovostná hmotnosť vozidla, pripraveného na cestu, plne natankovaného 1) |
350 kg 1) |
Prípustná celková hmotnosť |
560 kg |
Užitočné zaťaženie (pri štandardnom vybavení) |
210 kg |
1) Ako sa definuje v smernici Rady 93/93/EHS, pri naplnení všetkými prevádzkovými kvapalinami nádrž naplnená aspoň na 90 % užitočného objemu palivovej nádrže (GT bez kufra) |
ŠTANDARDNÉ VYBAVENIE
Vybavenie
- BMW Motorrad Integral ABS (čiastočne integrované) s ovládaním ABS (ABS Pro) bez ohľadu na uhol náklonu a dynamické brzdové svetlo
- DTC (Dynamic Traction Control – dynamická kontrola trakcie)
- Plynulo nastaviteľný elektrický komfortný veterný štít
- Tempomat
- Vyhrievané rukoväte a sedadlá
- Jednodielne sedadlo (výška sedadla: 750 mm; dĺžka vnútornej strany nôh: 1 720 mm)
- Komfortné stúpačky
- Zabudované bočné kufre, veká kufrov vo farbe motocykla
- Odnímateľný horný kufor s opierkou chrbta, veko horného kufra vo farbe motocykla
- Nosič batožiny
- Stredový stojan
- Systém s jedným kľúčom na zámky zapaľovania, riadenia, uzáveru palivovej nádrže, odkladacích priestorov, kufrov a sedadla
- Integrovaný zámok zapaľovania a riadenia
- Nastaviteľné páčky spojky a brzdy
- Uzamykateľný odkladací priestor a palubná literatúra
Špeciálne vlastnosti
- Palubný počítač, nastavenia vozidla a voliteľný audiosystém ovládané multifunkčným ovládačom
- Audiosystém s prípravou na navigačné zariadenie
- Samohybná spojka, ktorá vyžaduje len malú silu
- 3 jazdné režimy: „Rain“, „Road“ a „Dynamic“
- Chrómová súprava na karosériu
Elektrický systém
- Trvalo osvetlené svetlá
- Xenónové svetlomety
- Multifunkčný displej s palubným počítačom: – multifunkčný displej: digitálne hodiny, zvolený rýchlostný stupeň a stav paliva, úroveň teploty chladiacej kvapaliny, dojazdu, počítadlo celkovej prejdenej vzdialenosti, denné počítadlo prejdenej vzdialenosti (3x), zobrazenie intervalov servisu – palubný počítač: dojazd, priemerná spotreba 1 a 2, priemerná rýchlosť, vonkajšia teplota, stopky, čas trvania cesty, dátum a varovný indikátor hladiny oleja
- Prístrojový panel a chrómovými prvkami a indikátorom nepriamej voľby
- Dve zásuvky
- Zbernica CAN so systémom jediného vedenia zapojenia Single Wire System (SWS)
- Elektronický imobilizér
- Diagnostické rozhranie
- Systém výstražných svetiel, biele smerové svetlá LED a zadné svetlo LED
Viac osobitosti
Zostav si svoj vlastný model K 1600 GTL.
Od laku až po vybavenie – pomocou konfigurátora je možné si zostaviť svoj vlastný vysnívaný motocykel BMW.
Nakonfiguruj si ten svoj