ÚDAJE A VYBAVENIE.
BMW R nine T Urban G/S.
Model R nineT Urban G/S sa predstavuje ako motocykel vzdávajúci hold skratke GS. Na tomto členovi rodiny BMW Heritage sa môžeš oddať sebavedomej terénnej jazde plnej rýdzej zábavy, ktorá sa dá zažiť len na takomto ultramodernom motocykli. Tu nájdeš všetky informácie o technických údajoch a štandardnom vybavení.
TECHNICKÉ ÚDAJE
Motor
Typ |
Vzduchom/olejom chladený dvojvalcový štvortaktný motor typu boxer, štyri radiálne ventily na valec, dvojitý vačkový hriadeľ v hlave valcov, centrálny vyvažovací hriadeľ |
Vŕtanie/zdvih |
101 mm x 73 mm |
Zdvihový objem |
1 170 cm³ |
Menovitý výkon |
110 k (81 kW) pri 7 750 ot./min. |
Max. krútiaci moment |
116 Nm pri 6 000 ot./min. |
Kompresný pomer |
12,0 : 1 |
Príprava paliva |
Elektronické vstrekovanie paliva do sacieho potrubia, elektronické riadenie motora s obmedzovačom otáčok, dvojité zapaľovanie |
Riadenie emisií |
Riadený trojcestný katalyzátor, spĺňa požiadavky emisnej normy Euro 4 |
Jazdný výkon/spotreba
Maximálna rýchlosť |
Viac ako 200 km/h |
Spotreba podľa WMTC na 100 km |
5,3 l/100km |
Typ paliva |
Bezolovnatý benzín s oktánovým číslom 95-98 (RON) (menovitá nosnosť pri 98 RON) |
Elektrický systém
Alternátor |
Trojfázový generátor s výkonom 720 W |
Batéria |
12 V / 14 Ah, bezúdržbová |
Prenos výkonu
Spojka |
Hydraulicky ovládaná jednokotúčová suchá spojka |
Prevodovka |
Synchronizovaná 6-stupňová prevodovka so šikmým ozubením |
Pohon |
Hriadeľový pohon |
Podvozok/brzdy
Rám |
Trojdielny rám, ktorý sa skladá z predného a dvojdielneho zadného pomocného rámu, prevodovky/motora ako nosného prvku a rámu zadného sedadla, ktorý sa dá v prípade sólovej jazdy demontovať |
Poloha predného kolesa/odpruženie |
Teleskopická vidlica s priemerom trubice 43 mm |
Poloha zadného kolesa/odpruženie |
Jednostranné kyvné rameno odliate z hliníka so systémom BMW Motorrad Paralever; centrálna pružiaca jednotka, predpätie pružiny plynulo nastaviteľné kľúčom, nastaviteľné tlmenie odskoku |
Zdvih pružiny vpredu/vzadu |
125 mm / 140 mm |
Rázvor |
1 527 mm |
Závlek |
110,6 mm |
Uhol hlavy riadenia |
61,5° |
Kolesá |
Liate lúčové kolesá |
Ráfik, predný |
3,00 x 19" |
Ráfik, zadný |
4,50 x 17" |
Pneumatika, predná |
120/70 ZR 19 |
Pneumatika, zadná |
170/60 ZR 17 |
Brzda, predná |
Dvojkotúčová brzda, priemer 320 mm, 4-piestikové pevné strmene |
Brzda, zadná |
Jednokotúčová brzda, priemer 265 mm, dvojpiestikový plávajúci strmeň |
Systém ABS |
BMW Motorrad ABS |
Rozmery/hmotnosti
Výška sedadla pri pohotovostnej hmotnosti |
850 mm [Nízke sedadlo (OE): 820 mm] |
Dĺžka vnútornej strany nôh pri pohotovostnej hmotnosti |
1 890 mm [Nízke sedadlo (OE): 1 830 mm] |
Užitočný objem palivovej nádrže |
cca 17 l |
Z toho rezerva |
cca 3,5 l |
Dĺžka |
2 175 mm |
Výška (vrátane zrkadiel) |
1 105 mm |
Šírka (vrátane zrkadiel) |
870 mm |
Pohotovostná hmotnosť vozidla, plne natankovaného/pripraveného na cestu |
221 kg 1) |
Max. povolená hmotnosť |
430 kg |
Užitočné zaťaženie (pri štandardnom vybavení) |
209 kg |
1) Ako sa definuje v smernici Rady 93/93/EHS, pri naplnení všetkými prevádzkovými kvapalinami nádrž naplnená aspoň na 90 % užitočného objemu palivovej nádrže |
ŠTANDARDNÉ VYBAVENIE
Vybavenie
- Oceľová palivová nádrž, 17 l
- Jednodielne sedadlo (výška sedadla: 850 mm)
- V prípade potreby sa stúpačky spolujazdca a rám sedadla spolujazdca dajú odstrániť
- Systém jedného kľúča zapaľovania, palivovej nádrže a riadenia
- Bočné stojany s vypínačom
- Páka brzdy a páka spojky sú nastaviteľné – viac nastavení
- Palubná literatúra a náradie
Špeciálne vlastnosti
- BMW Motorrad ABS (prepínateľné)
- Stúpačky
- Výfukový systém z nehrdzavejúcej ocele so zvukovou klapkou
Elektrický systém
- Trvalo osvetlené svetlá a systém výstražných svetiel
- Multifunkčný displej na tachometri
- Elektrická zásuvka
- Zbernica CAN so systémom jediného vedenia zapojenia Single Wire System (SWS)
- Elektronický imobilizér
- Diagnostické rozhranie
- Generátor s výkonom 720 W
- Biele smerové svetlá a zadné svetlo LED
Tvoj vlastný boxer
Zostav si vlastný R nineT Urban G/S.
Nakonfiguruj si ten svoj