B

ÚDAJE A VYBAVENIE.

BMW S 1000 R

Pôsobivé vizuálne prvky roadstera a superšportová dynamika jazdy – model BMW S 1000 R je symbolom tohto spojenia. Zbavený všetkého, čo nie je podstatné, signalizuje nástup ofenzívneho dynamizmu. Kde sa už na prvý pohľad z každého hľadiska ukáže, ako veľmi sa podobá modelu RR. Tu nájdeš všetky informácie o technických údajoch a štandardnom vybavení.

headline roadster

TECHNICKÉ ÚDAJE

Motor

Typ

Vodou chladený štvorvalcový štvortaktný radový motor, štyri ventily na valec, dvojitý vačkový hriadeľ v hlave valcov

Vŕtanie/zdvih

80 mm x 49,7 mm

Zdvihový objem

999 cm³

Max. výkon

121 kW (165 k) pri 11 000 ot./min.

Max. krútiaci moment

114 Nm pri 9 250 ot./min.

Kompresný pomer

12,1 : 1

Riadenie spotreby paliva/motora

Elektrické vstrekovanie paliva

Riadenie emisií

Emisná norma Euro 4, HP titánový zadný tlmič výfuku

Jazdný výkon/spotreba

Maximálna rýchlosť

Viac ako 200 km/h

Spotreba podľa WMTC na 100 km

6,7 l/100km

Typ paliva

Bezolovnatý benzín Premium, oktánové číslo 95-98 (RON) (kontrola klepania; menovitá nosnosť pri 98-oktánovom palive)

Elektrický systém

Alternátor

406 W

Batéria

12 V / 9 Ah, bezúdržbová

Prenos výkonu

Spojka

Lamelová spojka v olejovom kúpeli, anti-hoppingová spojka, mechanicky ovládaná

Prevodovka

Synchronizovaná 6-stupňová prevodovka s čelnými ozubenými kolesami

Sekundárny pohon

Reťaz 17/45

Podvozok/brzdy

Rám

Mostový hliníkový rám s motorom ako nosným prvkom

Odpruženie vpredu/prvky pruženia

Teleskopická vidlica typu Upside-down, priemer 46 mm, nastaviteľné tlmenie pri odskoku/prískoku

Odpruženie vzadu/prvky pruženia

Hliníkové obojstranné kyvné rameno, centrálna pružiaca jednotka, nastaviteľné tlmenie odskoku

Zdvih pružiny vpredu/vzadu

120 mm/120 mm

Rázvor

1 439 mm

Závlek

98,5 mm

Uhol hlavy riadenia

65,2°

Kolesá

Odlievané hliníkové

Ráfik, predný

3,50 x 17"

Ráfik, zadný

6,00'' x 17''

Pneumatika, predná

120/70 ZR 17

Pneumatika, zadná

190/55 ZR 17

Brzda, predná

Dvojkotúčové brzdy, priemer 320 mm, plávajúce kotúče, štvorpiestikové radiálne pevné strmene, hrúbka 5 mm

Brzda, zadná

Jednokotúčová brzda, priemer 220 mm, jednopiestikový plávajúci strmeň, hrúbka 5 mm

Systém ABS

BMW Motorrad Race ABS, čiastočne integrované, prepínateľné

Rozmery/hmotnosti

Dĺžka

2 057 mm

Šírka (vrátane zrkadiel)

845 mm

Výška (bez zrkadiel)

1 228 mm

Výška sedadla pri pohotovostnej hmotnosti

815 mm [sedadlo Comfort (príslušenstvo): 840 mm]

Dĺžka vnútornej strany nôh pri pohotovostnej hmotnosti

1 805 mm [sedadlo Comfort (príslušenstvo): 1 865 mm]

Pohotovostná hmotnosť vozidla, plne natankovaného/pripraveného na cestu

205 kg 1)

Max. povolená hmotnosť

407 kg

Max. zaťaženie (pri štandardnom vybavení)

202 kg

Užitočný objem palivovej nádrže

17,5 l

z toho rezerva

cca 4 l

1) Ako sa definuje v smernici Rady 93/93/EHS, pri naplnení všetkými prevádzkovými kvapalinami nádrž naplnená aspoň na 90 % užitočného objemu palivovej nádrže

headline roadster

ŠTANDARDNÉ VYBAVENIE

Vybavenie

  • Systém ABS
  • ASC (Kontrola trakcie)
  • HP titánový zadný tlmič výfuku
  • Dvojdielne sedadlo (výška sedadla: 814 mm; Dĺžka vnútornej strany nôh: 1 805 mm)
  • Systém s jedným kľúčom na zámky zapaľovania, riadenia, uzáveru palivovej nádrže a sedadla spolujazdca
  • Integrovaný zámok zapaľovania a riadenia
  • Nastaviteľná páčka ručnej brzdy
  • Malý odkladací priestor s palubným náradím pod sedadlom spolujazdca
  • Palubná literatúra


Špeciálne vlastnosti

  • Nová zadná časť hlavného rámu rovnaká ako pri modeli S 1000 RR
  • Zredukované postranné diely kapotáže
  • Asistent radenia Pro
  • Hliníková palivová nádrž
  • Lamelová spojka v olejovom kúpeli, anti-hoppingová, mechanicky ovládaná
  • Odnímateľný nosič poznávacej značky
  • 2 režimy jazdy „Rain“ a „Road“, každý so systémom ABS a systémom automatickej kontroly stability ASC (Automatic Stability Control)
  • Funkcia „Best Lap in Progress“ na aktívny dráhový tréning


Elektrický systém

  • Trvalo osvetlené svetlá a systém výstražných svetiel
  • Asymetricky usporiadané svetlomety a diaľkové svetlomety
  • Multifunkčný displej s 5-stupňovým stmievaním (tachometer s počítadlom prejdených kilometrov, počítadlo celkovej prejdenej vzdialenosti, hodiny, merač času, analógový otáčkomer, zobrazenie aktuálne zaradeného prevodového stupňa a dojazdu); dva štandardné jazdné režimy „Road“, v kombinácii s dynamickou kontrolou trakcie (DTC) a jazdné režimy Pro (plus 2 režimy, z ASC sa stáva DTC, ABS Pro, s asistentom štartu a obmedzovačom rýchlosti na jazdu v boxoch. Dynamic Pro sa stáva režimom USER a dá sa nakonfigurovať); štatistické funkcie pre pretekársku dráhu, napr. priemerný podiel škrtiacej klapky a brzdy, počet preradení rýchlostných stupňov (Vmin/Vmax), funkcia pozastavenia; programovateľné svetlo radenia, zlepšenie medzičasu na jeden okruh „Best Lap in Progress“
  • Trojfázový generátor s výkonom 406 W
  • Snímač poklesu
  • Zbernica CAN so systémom jediného vedenia zapojenia Single Wire System (SWS)
  • Elektronický imobilizér
  • Diagnostické rozhranie
  • Dymové sivé smerové svetlá a zadné svetlo LED
  • Zlepšená čitateľnosť prístrojovej dosky
  • Úprava sklonu
  • V zadnej časti sa nachádza konektor na kábel OBD
headline roadster

Viac osobitosti

BMW S 1000 R

Špeciálne vybavenie a príslušenstvo.

Vďaka širokej škále špeciálneho vybavenia a originálneho príslušenstva BMW Motorrad si môžeš prispôsobiť model S 1000 R tak, aby čo najlepšie vyhovoval tvojim požiadavkám.

Zistiť viac