B

Nová BMW R 18.

Soul is all that matters.

Nová R 18 cituje našu históriu a ikonické prvky, ktoré sme dôsledne rozvinuli ďalej. Výsledok: cruiser s vlastným charakterom s motorom s protiľahlými valcami najvyššieho zdvihového objemu, aký sme kedy vyrobili a nadčasovými dizajnovými prvkami - ako napríklad bielym dvojitým vedením linky R 18 First Edition.

BMW R 18
headline heritage

R 18 First Edition

BMW R 18

Cruiser na prvý pohľad.

Vrchná línia je dlhá a nízka. Oceľový vidlicový rám zahŕňa mohutne tvarovaný motor, ktorý dôrazne oznamuje prítomnosť tohto stroja. K tomu treba pripočítať početné možnosti individuálnej výbavy: pri R 18 sa maximálny minimalizmus považuje za maximálnu individualizáciu.

Prejsť na konfigurátor

headline heritage

Zaži zvuk R 18

Slider

Od roku 1923 staviame na boxerovi - z presvedčenia. Dvojvalcový boxerový motor R 18 s 1802 ccm je motor s protiľahlými valcami s najväčším zdvihovým objemom, aký sme kedy vyrobili. Dosahuje maximálny krútiaci moment 158 Nm už pri 3000 min.-1. Pri 2000 až 4000 min.-1 stále ešte dosahuje vyše 150 Nm a tým pádom stály vysoký krútiaci moment pri chode typickom pre boxery. Pri 4750 min.-1 dosahuje „veľký boxer" 67 kW (91 ks). Pričom jeho vnútro spája tradíciu s modernou technikou. Pre najrýdzejšiu emóciu na ceste.

0
ccm
zdvihový objem
0
Nm
krútiaci moment pri 3 000 ot./min
Image is not available
0
mm
výška sedadla
0
km
dojazd (min.)
Slider
headline heritage

Správna cesta? Tvoja vlastná

#soulfuel znamená zostať vždy plný vášne a zvedavosti. Aj vtedy, ak práve nesedíš v sedle.